Bun venit în noua secţiune FAQ - întrebǎri frecvente - Prince International

Citiţi în zona noastrǎ nouǎ de informaţii on line despre rǎspunsurile celor mai frecvente întrebǎri cu ajutorul urmǎtoarelor categorii principale:

INTREBǍRI GENERALE:

Cine este persoana mea de contact ?

Intrebarea dumneavoastrǎ este preluatǎ în prima instanţǎ de cǎtre centrul de preluare a comenzilor. În cazul în care este vorba de o comandǎ între client şi magazin, cererea este înaintatǎ cǎtre un consultant din cea mai apropiatǎ locaţie (Bucureşti sau Cluj), acel consultant devenind automat persoana de contact pe toata perioada derulǎrii comenzii.

Cât dureazǎ perioada de garanţie ?

Pentru mobilierul producţie proprie: 24 luni
Scaune fixe şi ergonomice: 24 luni
Mobilier second hand/folosit: 12 luni

Sunt un client privat, pot sǎ comand la Prince International ?

Da! Orice persoanǎ sau firmǎ poate comanda la The Prince International. Vǎ rugǎm sǎ aveţi în vedere faptul cǎ pe pagina noastrǎ de internet este trecut pretul net care nu include TVA. Clientii privaţi pot achiziţiona din filialele disponibile într-una dintre locaţiile noastre. În locaţii, preţurile din showroom sunt afişate în format net şi brut, incluzând TVA-ul. Aici gǎsiţi toate datele de contact ale locaţiilor noastre.

MAGAZIN DE PREZENTARE - BUCURESTI

Adresa: Soseaua de Centura nr.20, 077180 Tunari, Judetul Ilfov la 4.5km de la podul Otopeni
Telefoane: +40-731.630.797, +40-731. 630. 795, +40-722 253 557
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ; Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

MAGAZIN DE PREZENTARE - CLUJ

Adresa: Calea Baciului nr 47, 400230 – Cluj-Napoca
Tel.: +40-726. 103. 304; +40-724. 261. 725
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Ce se întamplǎ dacǎ bunurile second hand/folosite pe care le-am solicitat nu mai sunt disponibile ?

În cazul în care aceasta situatie apare, ne angajǎm sǎ propunem o oferta alternativa cu preţuri şi piese de mobilier similare.

Care sunt modalitatile de platǎ acceptate ? Oferim clienţilor nostri urmatoarele opţiuni de platǎ:

- Ordin de platǎ - Numerar - Card bancar

Se pot proba produsele?

În magazinele noastre de prezentare aveţi posibilitatea de a proba toate produsele. Consultanţii nostri locali vǎ vor ajuta cu placere în procesul de selecţie.

De unde provine mobila din oferta Prince International ?

În mare parte marfa oferitǎ second hand/folositǎ provine din Germania.
Marfa din sectiunea Producţie , este executatǎ în fabrica noastrǎ , standardizatǎ ISO 9001.

STAREA PRODUSULUI

Ce înseamnǎ "second hand" sau "folosit"?

În acest context "second hand" sau "folosit" înseamnǎ cǎ mobilierul a aparţinut deja o perioadǎ de timp unui alt proprietar. Cautǎm pentru dvs. doar mobila de calitate cu foarte puţine urme de uzurǎ. Mobila şi scaunele sunt probate, iar inainte de vânzare sunt de asemenea curǎţate şi pregǎtite. Dacǎ doriţi sǎ vǎ faceţi o idee despre oferta noastrǎ, sunteţi bineveniţi în locaţiile noastre pentru a verifica personal starea şi calitatea mobilierului. Pe lângǎ oferta second hand/folositǎ şi mobilier recondiţionat oferim de asemenea mobilier nou.

Ce înseamnǎ reprelucrat şi re-design ?

Reprelucrarea sau redesign-ul reprezintǎ revizuirea completǎ a mobilierului second hand/folosit. Aici este verificatǎ functionalitatea produsului, iar la nevoie se vor schimba piesele necesare. Dupǎ o curǎţare completǎ, mobila şi scaunele de birou pot fi reîntroduse spre vânzare.

Produsele mele au urme de folosinţǎ ?

În mare parte, în gama noastrǎ de mobilier second hand/folositǎ, oferim clienţilor mobilier de calitate ce prezintǎ urme de folosinţǎ anterioare. Vǎ rugǎm sǎ consultaţi eventualele descrieri ale produsului. În plus puteţi inspecta mǎrfurile într-una dintre locaţiIle noastre.

De ce am nevoie de o curǎţare a tapiţeriei ?

Curǎţarea tapiţeriei este utilǎ din punct de vedere igienic. Pe termen lung acest lucru ajutǎ la evitarea mirosurilor neplǎcute şi a murdǎriei.

LIVRARE

Cât timp dureaza livrarea ?

Puteţi gǎsi informaţii cu privire la timpul de livrare în oferta primitǎ. Comanda dvs. este pregatitǎ imediat din momentul confirmǎrii plǎţii. Livrarea se poate realiza chiar în câteva zile, asta depinzând în primul rând de marimea acesteia. Puteţi de asemenea sǎ stabiliţi împreunǎ cu noi un termen de livrare. Vǎ rugǎm sǎ reţineţi cǎ acest lucru este taxabil şi revine cumpǎrǎtorului. Pentru comenzi on line livrarea se efectueazǎ numai dupǎ confirmarea plaţii.

Cât costa livrarea ?

Pentru Bucureşti, Judetul Ilfov şi Cluj-Napoca:
- Comenzi peste 3.000 lei transportul şi montajul este gratuit.
- Comenzi sub 3.000 lei transportul este 120 lei + TVA
Pentru restul locaţilor, în funcţie de distanţǎ, pretul este stabilit de firmele de curierat.

Mobila vine montatǎ ?

Mobila va fi livratǎ deja montatǎ. În cazul în care nu este montatǎ, acest lucru este specificat în descrierea produsului. De asemenea pentru Bucureşti, Ilfov şi Cluj-Napoca oferim montajul produselor care nu sunt deja asamblate , la locul livrǎrii, în schimbul unei taxe de montaj.

Pot ridica comanda din showroom ?

În cazul în care marfa este pe stoc în showroom, aceasta se poate ridica direct de cǎtre client. Vǎ rugǎm însǎ, sǎ discutaţi acest aspect cu consultantul dvs.

PROCESUL DE SOLICITARE OFERTA

Aici existǎ doua posibilitǎţi:
1. Direct în magazinele din Bucuresti şi Cluj-Napoca, printr-un reprezentant de vânzǎri ;
2. Ne înaintaţi o solicitare de oferta prin trimiterea unui e-mail. Aceastǎ solicitare este preluatǎ de departamentul de vânzǎri, care creazǎ oferta şi o transmite solicitantului. În cazul în care acceptaţi oferta noastrǎ, vǎ rugǎm sǎ o confirmaţi. În continuare are loc din partea noastrǎ o verificare a disponibilitaţii produselor solicitate. În cazul în care aceasta verificare are succes, veţi primi o facturǎ proforma, şi în momentul plaţii se programeazǎ livrarea.
Factura finalǎ o primiti o data cu marfa.

Când primesc confirmarea comenzii?

Ulterior verificǎrii noastre de disponibilitate, veţi primi confirmarea solicitarii, precum şi factura comenzii imediat dupa ce se efectueazǎ plata.