Contact rapid: 0731630798 / vanzari@princeinternational.ro

3 IDEI PENTRU ORGANIZAREA SPAȚIULUI DE DEPOZITARE ÎNTR-UN BIROU

A avea un loc de muncă productiv este dificil dacă tu și angajații tăi trebuie să navigați zilnic printr-o mare de documente, hârtii, sau chiar produse pe care le comercializați. O modalitate de reducere a haosului este aceea de a alege soluții eficiente de stocare și organizare a spațiului din birou.

Iată trei idei rapide care vă pot ajuta să vă măriți productivitatea și să ușurați mersul intern al lucrurilor.

Nimic pe jos!

Uneori, când suntem copleșiți de hârtii, tendința este de a pune pur și simplu pe jos unele dintre dosarele mai puțin urgente; și, de cele mai multe ori, acestea rămân în aceeași poziție pentru o lungă perioadă de timp. Așadar, investiți în soluții de stocare care nu plasează documentele și alte obiecte pe podea, dar vă oferă în schimb un spațiu structurat, configurabil, unde le puneți organiza astfel încât să le aveți mereu la îndemână, pentru un confort sporit și o eficiență crescută în spațiul de lucru. Deoarece este cunoscut faptul că ordinea oferă o relaxare sporită în orice încăpere, fie că este una de lucru, sau una de relaxare. În plus, aceste dosare atent poziționate vor fi mai ușor de găsit la nevoie și își vor găsi o rezolvare mai rapidă.

Etichetează!

Un bun spațiu de stocare al documentelor, în special cele mai rar utilizate, este unul cu dosare etichetate, pentru a menține un nivel excelent de lucru, organizat și eficient. Asigurați-vă că etichetele au o logică clar stabilită, indiferent că aveți anumite preferințe personale –  aranjare după an, alfabetică sau după conținut, etc. În acest fel, nu trebuie să vă pierdeți timpul căutând ceva ce ați putea găsi instant. (Un mic pont, acest principiu funcționează bine și în lumea digitală: etichetați fișierele computerului în mod corespunzător și organizați-le în foldere ușor accesibile.)

Puterea unei liste de priorități!

Listele de priorități sunt de când lumea, și asta pentru un singur motiv: Ele funcționează! Făceți-vă obiceiul de a vă organiza în fiecare zi o astfel de listă. Astfel, evitați să vă ocupați de anumite dosare mai puțin importante, și să vă întrerupeți, mergând spre altele mai urgente, lăsându-le și pe primele „la îndemână”. Veți obține doar un spațiu de lucru extrem de aglomerat și vă va fi mai dificil să vă concentrați la ceea ce aveți de îndeplinit.

La Prince International gândim atent soluții de depozitare adaptate nevoii dvs. de lucru. Nu ezitați să ne contactați!

Datele noastre de contact:

BUCURESTI

(Program ShowRoom Luni – Vineri, 09:00 – 17:00 / Sâmbătă 09:00 – 14:00)

Tunari, Ilfov, 077180, Șoseaua de Centură, nr. 20

0731630798 / 0731630795 / 0722253557

office@princeinternational.ro

 

CLUJ

(Program ShowRoom Luni – Vineri, 08:30 – 17:00 / Sâmbătă la cerere)

Cluj-Napoca, lângă Salice, Calea Baciului, nr. 2-4

0726103304 / 0724261725

officecluj@princeinternational.ro

Prince International

About Prince International

Echipa Prince International reuseste de peste de 25 de ani sa vina in intampinarea dorintelor tuturor celor ce-si doresc organizarea sau reorganizarea spatiului de lucru intr-un mod cat mai eficient si armonios. Indiferent ca acest spatiu se afla in propria casa sau in office building, in camera individuala sau open space, mobilierul ales trebuie sa completeze personalitatea celui ce-l foloseste.

BUCURESTI

Tunari, Ilfov, 077180

Soseaua de Centura, nr. 20

0731630798 / 0731630795 / 0722253557

office@princeinternational.ro

 

Program ShowRoom

Luni - Vineri, 08:30 - 17:00

Sambata 09:00 - 14:00

CLUJ

Cluj-Napoca, langa Salice

Calea Baciului, nr. 2-4

0724261725 / 0726103304

officecluj@princeinternational.ro

 

Program ShowRoom

Luni - Vineri, 08:00 - 17:00

Sambata, la cerere

Follow us on Social Media:        

© 2018 All rights reserved to Prince International, Termeni si Conditii

Made by Creative Media Minds, www.mediaminds.ro